Kaspersky Lab - Vislabākā aizsardzība, lieliskas cenas!
Sākumlapa » Notikumi » Vācijas biznesa izdevuma aptauja: patērētāji vērtē Kaspersky ar augstu uzticamības līmeni

Vācijas biznesa izdevuma aptauja: patērētāji vērtē Kaspersky ar augstu uzticamības līmeni

Kaspersky Lab bauda augstu patērētāju uzticības līmeni – īpašā publikācijā uzsver Vācijas iknedēļas biznesa izdevums WirtschaftsWoche pēc ikgadējās patērētāju aptaujas datu apkopojuma.

 

 

Piekto gadu pēc kārtas konsultāciju un analīzes uzņēmums ServiceValue Vācijas nedēļas biznesa izdevuma WirtschaftsWoche uzdevumā ir veicis patērētāju aptauju, kuriem zīmoliem un nozarēm tie uzticas visvairāk. Kopumā ir izvērtēti 1134 uzņēmumi no 88 nozarēm, sākot no farmācijas uzņēmumiem un beidzot ar maksājumu sistēmām, aptaujājot aptuveni 330 000 cilvēku.

 

ServiceValue dati programmatūras nozarei. Pilnu informāciju varat aplūkot Jevgēņija Kasperska Twitter kontā, uzklikšķinot uz attēla.

Uzņēmums Kaspersky Lab ir ierindojies 4. vietā programmatūras nozarē ar 3.9% virs vidējā līmeņa (61.7%). Šis novērtējums no Vācijas patērētāju puses demonstrē augstu uzticības līmeni kiberdrošības ekspertu uzņēmumam. Kā atzīmē Kaspersky Lab vadītājs, tā ir skaidra ilustrācija tam, ka cilvēki pērk gadu gaitā neatkarīgos testos pārbaudītas tehnoloģijas nevis politiski motivētas viltus ziņas.

 

 

Atgādināsim, ka pret Kaspersky Lab tika vērsts masīvs uzbrukums ar mediju un politiķu starpniecību, kas korelē ar Kaspersky Lab ekspertu atklājumiem valstu līmeņa spiegošanas kampaņu jomā un uzņēmuma vadītāja paziņojumiem, ka Kaspersky Lab neatkāpsies no ilggadējās politikas detektēt visu ļaunprogrammatūru neatkarīgi no tās izcelsmes un mērķa. Par to, ka reputāciju graujošajiem apgalvojumiem par Kaspersky Lab nav apstiprinājumu, ir izteikušies ļoti daudzi, sākot ar amatpersonām no ASV Iekšzemes drošības departamenta, Interpola, Eiropola, ENISA, Eiropas Komisijas; analītiķiem no Gartner, IDC un beidzot ar Beļģijas premjerministru Šarlu Mišelu, kurš nupat ir paudis savu nostāju.

Lai novērstu uzbrukumus reputācijai nākotnē, uzņēmums Kaspersky Lab ir uzsācis realizēt savu Starptautisko caurredzamības iniciatīvu, kuras ietvaros uzņēmuma infrastruktūra tiek pārvietota uz Šveici, pakļauta auditam un nodota pastāvīgā autoritatīvas trešās puses uzraudzībā, kā arī tiks atvērti trīs caurredzmības centri Eiropā, ASV un Āzijā. Eiropas centrs oficiāli tiks atklāts Cīrihē jau šī gada novembra vidū. Vairāk par Starptautisko caurredzamības iniciatīvu jūs varat uzzināt šeit.

Metodoloģija: kā ir izveidots uzticamības novērtējums

Kuriem zīmoliem, uzņēmumiem un pakalpojumiem Vācijas patērētāji uzticas visvairāk? Lai atbildētu uz šo jautājumu, konsultāciju un tirgus izpētes uzņēmums ServiceValue apkopo ikgadējo uzticības vērtējumu izdevumam WirtschaftsWoche. Pētījumā tiek vērtēti kā atsevišķi zīmoli tā arī veselas nozares. Par uzņēmumu jābūt vismaz 300 balsīm, lai tas tiktu iekļauts vērtējumā. ServiceValue izmanto datus patērētāju uzticības indeksa (Kundenvertrauenindex, KVI) noteikšanai. KVI vērtība 60 nozīmē, ka 60% patērētāju uzticas uzņēmumam vai nozarei.

Birkas:
Iepriekšējais raksts
Nākošais raksts

Komentēt

Jūsu e-pasts netiks publicēts. Obligātie lauki ir iezīmēti *

*

+ 56 = 63

Kaspersky Lab - Vislabākā aizsardzība, lieliskas cenas!
Uz augšu